الحلقه ال25
(زي ما عرفنا ان احمد ونور روحوا بيتهم وهيتصلوا ببعض كل يوم عشان يطمنوا علي بعض لكن في بيت احمد مشكله كبيره ) (احمد لاقه مين في بيته )
(احمد بيخبط علي باب شقه الست عطيات اكيد كلنا عارفنها الوليه ايوه زي ام انت فوقلت كده المهم ) تك تك تكت تك
الوليه : مين علي الباب استنا يالي بتخبط
احمد : انجزيي يا وليه
الوليه : مين حماده (الوليه فتحت الباب بس الامانه كانت حرانه اوي عشان كده)
احمد : ايه دا يا وليه استري نفسك يخربيتك
الوليه : الدنيا حر اوي يا حماده ميدو مودي ماتيجي تخش شويه تتطري علي الشقه تجيبلها شويه هوا من شرم
احمد : علي اساس اني تكيف يعني او مروحه سقف
الوليه :هههههههههههههه ههه يخربيت عقلك يا ميدر عسل يا خواتي
احمد : انجزي هاتي المفتاح عشان جاي تعبان وعايز انام
الوليه : شقتك تراب خالص تيجي تنام هنا عقبال ما نضفلك الشقه
احمد : شكرا يا ستي انا واخد عليها كده بحب انام في التراب
الوليه : يابني هتندم خش نام جوه عقبال ما نفضلك الشقه
احمد : يا سيتي شكرا هاتي المفتاح انجزي يخربيت دا يوم عرفتك فيه
الوليه : استنه ما اخش اجيبه من جوا
احمد : شكرا انا اهنام مش عايز ازعاج اتفقني
الوليه : دا انت تؤمر هو في حد اعز منك هنا
احمد : مشكور يا ستي
(احمد خد المفتاح ودخل الشقه ونام واستريح في التراب وبعد كتييييييييييييي ييييييييييييييي ييييييييييييييي ييييييييييييييي يييييييييير كده لاقه الباب بيخبط تكتكتكتكتكتكتكت كتك)
احمد : مين مين اللي يبخبط
الوليه : انا افتح
احمد : يخربيتك عايزيه ايه دي دلوقتي حاضر انا جاي اهه
ايوه عايزه ايه
الوليه : كلم في ناس عايزينك في التليفون
احمد : مين
الوليه : المزه بتاعتك يا معلم
احمد : اسمهما مزه بردك اسمها صاحبتك
الوليه : عليا يا واد روح كلم روح
احمد : الو مين
نور : انا يا احمد
احمد : اهلا نور عامله ايه
نور : الحمد لله ايه يا بني هترجع البلد ولا هدنك هنا
احمد : لا انا هرجع البلد وهاجي يوم الخميس
نور : هتوحشنا والله يا احمد
احمد : انتي اكتر والله يا نور
الوليه : هي لحقت توحشك يا خويا مانت كنت معاها اسبوع بحاله
احمد : انتي مالك انتي ماتخليكي في حالك
نور : انا يا احمد مالي
احمد : لا طبعا انا اقدر اقولك الكلام ده
الوليه : ايه يا عم يا بختاها
نور : طيب اسيبك انت دلوقتي عشان شكلك مش عارف تكلم من اسمها ايه دي
احمد : اه بالظبط اونا اول ما هرجع من البلد هتصل بيكي سلام يا نووور
نور : سلام يا احمد
الوليه : اه صحيح نسيت اقولك ابوك اتصل وقولتله انك مسافر شرم
احمد : يخربيتك ومش قولتيلي ليه اول ما جيت
الوليه : قولت اسيبك نايم عشان انت تعبان
احمد : عملتي خير المهم انا راجحع البلد دلوقتي
( احمد نزل البلد وربنا سيتر معاه اشوفكوا بكره سلام )
(زي ما عرفنا ان احمد ونور روحوا بيتهم وهيتصلوا ببعض كل يوم عشان يطمنوا علي بعض لكن في بيت احمد مشكله كبيره ) (احمد لاقه مين في بيته )
(احمد بيخبط علي باب شقه الست عطيات اكيد كلنا عارفنها الوليه ايوه زي ام انت فوقلت كده المهم ) تك تك تكت تك
الوليه : مين علي الباب استنا يالي بتخبط
احمد : انجزيي يا وليه
الوليه : مين حماده (الوليه فتحت الباب بس الامانه كانت حرانه اوي عشان كده)
احمد : ايه دا يا وليه استري نفسك يخربيتك
الوليه : الدنيا حر اوي يا حماده ميدو مودي ماتيجي تخش شويه تتطري علي الشقه تجيبلها شويه هوا من شرم
احمد : علي اساس اني تكيف يعني او مروحه سقف
الوليه :هههههههههههههه ههه يخربيت عقلك يا ميدر عسل يا خواتي
احمد : انجزي هاتي المفتاح عشان جاي تعبان وعايز انام
الوليه : شقتك تراب خالص تيجي تنام هنا عقبال ما نضفلك الشقه
احمد : شكرا يا ستي انا واخد عليها كده بحب انام في التراب
الوليه : يابني هتندم خش نام جوه عقبال ما نفضلك الشقه
احمد : يا سيتي شكرا هاتي المفتاح انجزي يخربيت دا يوم عرفتك فيه
الوليه : استنه ما اخش اجيبه من جوا
احمد : شكرا انا اهنام مش عايز ازعاج اتفقني
الوليه : دا انت تؤمر هو في حد اعز منك هنا
احمد : مشكور يا ستي
(احمد خد المفتاح ودخل الشقه ونام واستريح في التراب وبعد كتييييييييييييي ييييييييييييييي ييييييييييييييي ييييييييييييييي يييييييييير كده لاقه الباب بيخبط تكتكتكتكتكتكتكت كتك)
احمد : مين مين اللي يبخبط
الوليه : انا افتح
احمد : يخربيتك عايزيه ايه دي دلوقتي حاضر انا جاي اهه
ايوه عايزه ايه
الوليه : كلم في ناس عايزينك في التليفون
احمد : مين
الوليه : المزه بتاعتك يا معلم
احمد : اسمهما مزه بردك اسمها صاحبتك
الوليه : عليا يا واد روح كلم روح
احمد : الو مين
نور : انا يا احمد
احمد : اهلا نور عامله ايه
نور : الحمد لله ايه يا بني هترجع البلد ولا هدنك هنا
احمد : لا انا هرجع البلد وهاجي يوم الخميس
نور : هتوحشنا والله يا احمد
احمد : انتي اكتر والله يا نور
الوليه : هي لحقت توحشك يا خويا مانت كنت معاها اسبوع بحاله
احمد : انتي مالك انتي ماتخليكي في حالك
نور : انا يا احمد مالي
احمد : لا طبعا انا اقدر اقولك الكلام ده
الوليه : ايه يا عم يا بختاها
نور : طيب اسيبك انت دلوقتي عشان شكلك مش عارف تكلم من اسمها ايه دي
احمد : اه بالظبط اونا اول ما هرجع من البلد هتصل بيكي سلام يا نووور
نور : سلام يا احمد
الوليه : اه صحيح نسيت اقولك ابوك اتصل وقولتله انك مسافر شرم
احمد : يخربيتك ومش قولتيلي ليه اول ما جيت
الوليه : قولت اسيبك نايم عشان انت تعبان
احمد : عملتي خير المهم انا راجحع البلد دلوقتي
( احمد نزل البلد وربنا سيتر معاه اشوفكوا بكره سلام )
تعليق