12

قبل الزواج وبعده

حوارات ونقاشات جميلة - الاختلاف في الرأي لايفسد للود قضيه ارسال إلى Twitter ارسال إلى facebook
  1. emyton
    14-03-2008, 12:32 PM

    قبل الزواج وبعده

    قبل الزواج وبعده


    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    عاملين ايه وايه اخباركو ويارب تكونو بخير دائما وعلى اتم حال من الصحة والسعادة
    يقول ان الراجل قبل الزواج يكون عملى جدا وبعد الزواج بيكون اكثر رومنسية
    اما المرأة فهى على العكس تماما تكون رومانسية جدا اما بعد الزواج فتكون اكثر عملية

    فما رايكم بهذه المقولة
    مع خالص تحياتى
  2. ღالهنوفღ
    14-03-2008, 01:08 PM

    قبل الزواج وبعده


    لا أؤيدها ابدا.. واشوف اها مقوله خاطئه..

    بالعكس المرأه بعد الزواج رومانسيه وعمليه بوقت واحد.. بينما قبله مقتصره على الرومانسيه..

    في حين ان الرجل قبل الزواج رومانسي.. وبعده عملي..
  3. emyton
    14-03-2008, 01:24 PM

    قبل الزواج وبعده


    المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ღالهنوفღ
    لا أؤيدها ابدا.. واشوف اها مقوله خاطئه..

    بالعكس المرأه بعد الزواج رومانسيه وعمليه بوقت واحد.. بينما قبله مقتصره على الرومانسيه..

    في حين ان الرجل قبل الزواج رومانسي.. وبعده عملي..
    شكرا لمرورك
    أنا متاكدة أن أى بنت هيبقى رأيها كده وأنا موفاكى فى رأيك
    تقبلى تحياتى
  4. emyton
    14-03-2008, 01:26 PM

    قبل الزواج وبعده


    أيه ياشباب أنا قاعدة من الصبح محدش بيرد عليه ليه
    أنتم مش عجبكم الموضوع ولا أيه
  5. FARIS - BALDNA
    14-03-2008, 02:27 PM

    قبل الزواج وبعده


    اميتون
    انا مع رأى الهنوف
    تزداد مسئولية المرأة بعد الزواج فبعد ان كانت رومتدانسية فقط كبنت فتصبح رومانسية عملية بتحمل مسئولية مملكتها الجديدة
    اما الرجل ايضا يزيد عليه عبىء المسئولية فيصبح عملى رومانسى بوجود زوجته بجانبه وتكثر طلباتها التى لم يكن متعود عليها
    من قبل .
    تقبلى مرورى وردى
    تحياتى
  6. عبير بدرى
    14-03-2008, 03:03 PM

    قبل الزواج وبعده


    اسالينى انا اصلى متجوزة ....الاثنين بيكونو رومانسيين جدا جدا بعد الجواز الراجل عملى لان وراة مسؤلية
    بيت واولاد ومراتة عملية ورومانسية وحنونة وعطوفة وصابرة لان جوزة محتاج كدة
    طبعا الى بيفضل بينهم الى اهم من الحب هى المودة والعطف والعشرة والتعود ............واوقات بتيجى شوية رومانسية وشكرا
  7. emyton
    14-03-2008, 06:21 PM

    قبل الزواج وبعده


    المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابن البلد 210
    اميتون
    انا مع رأى الهنوف
    تزداد مسئولية المرأة بعد الزواج فبعد ان كانت رومتدانسية فقط كبنت فتصبح رومانسية عملية بتحمل مسئولية مملكتها الجديدة
    اما الرجل ايضا يزيد عليه عبىء المسئولية فيصبح عملى رومانسى بوجود زوجته بجانبه وتكثر طلباتها التى لم يكن متعود عليها
    من قبل .
    تقبلى مرورى وردى
    تحياتى
    شكرا لمرورك العطر اخى ابن البلد
    تقبل تحياتى
  8. emyton
    14-03-2008, 06:23 PM

    قبل الزواج وبعده


    المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عبير بدرى
    اسالينى انا اصلى متجوزة ....الاثنين بيكونو رومانسيين جدا جدا بعد الجواز الراجل عملى لان وراة مسؤلية
    بيت واولاد ومراتة عملية ورومانسية وحنونة وعطوفة وصابرة لان جوزة محتاج كدة
    طبعا الى بيفضل بينهم الى اهم من الحب هى المودة والعطف والعشرة والتعود ............واوقات بتيجى شوية رومانسية وشكرا
    هههههههههه
    المثل بيقول اسأل مجرب ولا تسال طبيب
    شكرا للرد
    ويارب يديم بينكو الاوقات الحلوة
    تقبلى تحياتى
  9. FARIS - BALDNA
    31-03-2008, 09:12 AM

    قبل الزواج وبعده


    والله كلها مسئولية وعمل ورمانسية
    على الطرفين
  10. rory
    31-03-2008, 05:38 PM

    قبل الزواج وبعده


    ايمى

    اعتقد ان المسئوليه بتزيد بس الرومانسيه برده بتزيد وبتبقى موجوده بين الاتنين والمسئوليه والواجبات بيزيدوا على الاتنين
12